Dostawa i płatności
I. Formy płatności
- Sklep oferuje następujące formy płatności:
- gotówką przy odbiorze przesyłki tj. przesyłka za pobraniem - koszt wysyłki wynosi 18,45 zł brutto (15 zł netto )
- gotówką przy odbiorze przesyłki tj. przesyłka wielkogabarytowa/paletowa za pobraniem - koszt wysyłki wynosi 123 zł brutto (100 zł netto)
- przedpłata przelewem bankowym na rachunek Sklepu - koszt wysyłki wynosi 14,76 zł brutto (12 zł netto)
- WAŻNE! Wyżej wymienione kwoty dotyczą paczek do 30 kg i wymiarów: długość 60 cm, szerokość 60 cm, wysokość 40 cm
- Paczki przewyższające podane wartości wyceniamy indywidualnie.
- Bank: BGŻ BNP PARIBAS
Numer rachunku bankowego: 24 1600 1462 1817 0513 6000 0001
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem bankowym, Sklep realizuje zamówienie po wpłynięciu kwoty odpowiadającej wartości zamówienia na rachunek Sklepu lub po otrzymaniu przez Sklep bankowego potwierdzenia wpłaty (np. w formacie pdf). Termin płatności przy wyborze przelewu bankowego wynosi 7 dni roboczych od złożenia/przyjęcia zamówienia. Po tym terminie zamówienie jest anulowane.
- W przypadku produktów niedostępnych na magazynie lub o wartości przekraczającej kwotę 4 000 zł netto i wybraniu przez klienta opcji płatności przy odbiorze, Sklep zastrzega sobie prawo do żądania od Klienta zaliczki w wysokości min. 30% ogólnej wartości zamówienia.
II. Czas i sposób realizacji zamówienia
- Przewidywany czas przygotowania zamówienia do wysyłki dla towarów dostępnych na magazynie wynosi 1 dzień. Jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do wysłania paczki ze Sklepu wybraną przez Klienta formą dostawy, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na produkty o różnym czasie realizacji wysyłane jest w chwili skompletowania całego zamówienia, termin wysyłki określany jest na podstawie towaru o najdłuższym czasie realizacji.
- Towar wysyłany jest przesyłką kurierską - DHL wyłącznie na terenie Polski.
- Koszty przesyłki kurierskiej doliczane są do faktury jako osobna pozycja.
- Do każdej przesyłki dołączany jest dowód zakupu w formie oryginału faktury VAT lub paragonu fiskalnego. Dane na dokumencie zakupu są zgodne z brzmieniem podanym przez Klienta (dane są umieszczane na dokumencie automatycznie według wsdkazania Klienta przy uwzględnieniu małych i wielkich liter).
- W celu usprawnienia procesu zakupów prowadzonych poprzez stronę www.elektrotoal.pl Sklep wysyła do Klienta wiadomości e-mail, w których informuje o bieżącym stanie realizacji zamówienia.
Wiadomości wysyłane są do Klienta na adres e-mail podany w trakcie tworzenia konta Klienta. Wszystkie wiadomości e-mail zawierają numer zamówienia, listę zamówionych towarów, kwotę zamówienia, wybraną formę płatności oraz sposób dostawy.